Kassesonen er mer enn tyggegummi og pastiller! 100 % butikken - Tiltak s.3 Kategorisider - STYKKSAKER - SMÅSULTEN (barer og nøtter) Husk at vi også har mange andre produkter som passer perfekt i kassesonen! DOC hengeremser i kasseområdet Bartender ved øl Pastill/bar/tyggegummi prepack Salgsløft 80 - 200% Salgsløft 100 - 400% Salgsløft 70-110% Salgsløft 50-80% Salgsløft 100-200% Troika eller New Energy? Fristeboks ved kassabåndet. Kassesonen er siste mulighet for å påvirke shopper i butikk. 40 % av alle som er innom butikk tar den korte handlerunden – det er viktig med eksponering av høyimpulsprodukter i kassesonen. Stykksaker/sjokoladebarer og nøttebarer er relevant for alle – hele dagen – hele uken. Sunnhetstrend gjør at forbruker ønsker sunnere alternativer som nøtter og sunne barer, ved å eksponere denne type produkter i kassesonen øker sannsynligheten for plukk. Treffer shopper som er på utkikk etter raskt energipåfyll (i farta) – viktig med synlighet da de fleste som er «småsultne» ikke har bestemt seg for produkt på forhånd. God brutto! Hengeremser